İstanbul'da orjinal Gaziantep baklavacısı "Seç Baklavaları"

    Gaziantep'de yediğim baklavayı acaba tekrar ne zaman giderim de yerim diye düşünürken şans eseri Seç Baklavalarıyla yolum İstanbul'da keşişti. Böyle lezzetler nedendir bilmem ama şans eseri pat diye önünüze çıkıyor.Velhasıl kelam Güngören semtinin göbeğinde başta kendim sonra da sizler için mükemmel bir lezzet keşfettim.


sec-baklavalari-sobiyet-baklava-fistik


    
     Şubeleşmiş bir baklava zinciri olduğu için İstanbul'da bulunan diğer zincir baklavacılar gibi karşıma standart bir lezzet çıkacağını düşünmüştüm fakat baklavalarının Gaziantep'den getirtildiğini duyunca kafamda bir merak uyandırdı. Fıstıklı şöbiyet ve fıstıklı baklavalarını denedim ve tek kelimeyle Gaziantep'deki gibi sağlam bi baklavayla karşılaştım. Ahanda size Gaziantep baklavasının İstanbul'daki adreslerinden birisi. Bahsettiğim gibi daha önce Gaziantep'de ismini hatırlamadığım bir mekanda bu lezzet ve kalitede baklava yemiş hayran kalmıştım. Bu sebeple İstanbul'da da bu kalitede baklava bulmak beni çok sevindirdi. Baklavaları neredeyse kuru baklava gibi şerbeti abartılmamış, fıstıkları yerken de göreceğiniz gibi Gaziantep yöresine ait orijinal Antep fıstığı tanelerinden ve yufkası kat kat damağınızda dağılan cinsten. Şerbeti kıvamında olduğu için yerken içinizi baymıyor ve sizi yediğinize pişman etmiyor. Bir tane daha yemenize davetiye çıkarıyor. E daha ne olsun ağzınızı sulandırdık. :)     
     
sec-baklavalari-sobiyet-baklava-fistik


Ayrıca son olarak bilmenizi isterim ki Güngören şubelerini ziyaret ettiğim Seç Baklavaları ürünleri, firma çalışanlarının söylediği üzere Gaziantep'de üretilip daha sonra kendilerine ait olan Seç Turizm otobüsleriyle İstanbul'a getirtiliyor. Daha sonra leziz baklavaları bizlerin önüne seriliyor. 


sec-baklavalari-sobiyet-baklava-fistik


Seç Baklavaları Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato 

Adres: Merkez Mahallesi,
            Aydınlar Sokak, No:9
            Güngören / İST.
            Tel: 0212 4622732






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder